سودآورترین فیلم های تاریخ سینما معرفی شدند
red blue black green red blue black green امروز
 


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 164
بازدید ماه : 459
بازدید کل : 17586
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1


  سودآورترین فیلم های تاریخ سینما معرفی شدند
دسته بندی : <-PostCategory->

نشریه ی سینمایی اسكرین فهرستی ازسودآورترین فیلم های ساخته شده در دنیای سینما را منتشر كرد.

از میان صدها فیلمی كه سالانه در سراسر دنیا ساخته می شوند، فقط تعداد محدودی هستند كه به موفقیت فراوان و سودهای كلان دست می یابند كه فیلم های هالیوودی از سودآورترین این فیلم ها هستند.

در رتبه ی اول پرسودترین فیلم های دنیای سینما برخلاف انتظار كمدی رمانتیك آ«عروسی پردردسر یونانیآ» قرار دارد كه تنها با هزینه ی تولید شش میلیون دلار توانست ۳۶۹ میلیون دلار فروش داشته باشد و نام خود را به عنوان یكی از سودآورترین فیلم های دنیای سینما ثبت كند.

بی شك یكی از موفق ترین فیلم های ساخته شده تاكنون فیلم آ«ای.تیآ» به كارگردانیآ«استیون اسپیلبرگآ» است كه با بودجه ی ۲۵ میلیون دلاری توانست ۷۹۳ میلیون دلار در گیشه بفروشد. داستان فیلم آ«ای.تیآ» درباره ی یك گروه از بچه هاست كه با كشف یك موجود بیگانه فضایی به او اهمیت خانواده، مسئولیت و عشق را می آموزند.

چندی پیش صحنه ای از فیلم آ«E.Tآ» محصول ۱۹۸۲ عنوان به یادماندنی ترین صحنه ی تاریخ سینما را به خود اختصاص داد. در این سكانس موجود فضایی با خداحافظی از دوستان اش، به سوی خانه اش برمی گردد كه مقابل ماه درحال دوچرخه سواری دیده می شود.

این فیلم كه در زمان اكران پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما شد و هم اكنون یكی از موفق ترین آثار اسپیلبرگ در زمینه تجاری محسوب می شود، موفق به كسب چهار جایزه اسكار شد و در جوایز گلدن گلوب بهترین فیلم سال انتخاب شد. آ«ای.تیآ» اگرچه درباره دنیای كودكان و افسانه های تخیلی و فضایی بود، اما توجه مخاطبین بزرگسالان را نیز به خود جلب كرد. این فیلم جایزه بهترین فیلم خارجی جوایز دیوید دوناتلو ایتالیا را در سال ۱۹۸۳ كسب كرد.

یكی دیگر از موفق ترین و سودآورترین فیلم های جهان سینما دوباره متعلق به آ«استیون اسپیلبرگآ» است. فیلم پرطرفدار آ«جنگ ستارگانآ» كه با هزینه ۴۰ میلیون دلاری ، فروش ۷۷۵ میلیون دلاری را در گیشه رقم زد و سود فراوانی را برای تولیدكنندگان اش به همراه داشت.

با وجود اینكه دو فیلم ابتدایی سری فیلم های تخیلی آ«ارباب حلقه هاآ» بسیار سودآور بودند، اما قسمت سوم و نهایی این فیلم ها با عنوان آ«ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاهآ» با پشت سر گذاشتن دو قسمت قبلی نیز یكی سودآورترین فیلم های تاریخ سینما نام گرفت.

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

اسپایدرمن شگفت انگیز سه قسمتی است!

کارفرمایان استودیوی سازنده مجموعه جدید اسپایدر من تایید کردند که قصد دارند این مجموعه را تا قسمت سوم ادامه دهند.

سال گذشته اما استون و اندرو گارفیلد جایگزین توبی مگوایر وکیرستن دانست ، بازیگران قدیمی مجموعه اسپایدر من شدند و تلاش کردند ظاهری جدید به این فیلم کلاسیک بدهند و وقتی این فیلم با بازیگران جدید در سینماها اکران شد با کسب ۳۳ میلیون دلار در سه روز اول اکران ، رکورد باکس آفیس آمریکا را شکست و مشخص شد طرفداران این مجموعه از ظاهر جدید این فیلم راضی و خوشحالند.

و حالا تهیه کنندگان این پروژه اعلام کردند که این فیلم جدید اسپایدرمن قسمت اول از یک مجموعه سه قسمتی است.

دوم ماه می سال ۲۰۱۴ ،موقتا" به عنوان تاریخ اکران قسمت دوم این مجموعه جدید اسپایدرمن اعلام شده است.

قبل از انتشار این اطلاعیه کارشناسان صنعت سینما پیش بینی کرده بودند که مجموعه جدید اسپایدرمن به کارگردانی مارک وب ، برخلاف مجموعه قبلی آن به کارگردانی سام رایمی که سه قسمتی بود ،یک قسمتی خواهد بود .

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

خداحافظی رکورددار نامزدی اسکار از دنیای نمایش

آ«پیتر اوتولآ» بازیگر هالیوودی که بیش از همه برای بازی در فیلم آ«لورنس عربستانآ» شهرت دارد، در سن ۸۰ سالگی از عالم بازیگری خداحافظی کرد.

آ«پیتر اوتولآ» بازیگر هالیوودی که با ۸ بار نامزدی در رقابت های اسکار، رکورد بیشترین نامزدی اسکار بدون موفقیت را داراست، سرانجام پس از بیش از نیم قرن فعالیت در عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر، روز گذشته طی بیانیه ای به طور رسمی با عالم نمایش خداحافظی کرد.

در این بیانیه آمده است: آ«دیگر بیش از این انگیزه ای برای ادامه این کار ندارم و اکنون زمان آن رسیده که تسلیم سرنوشت شوم.آ»

آ«کار من بروی صحنه و جلوی دوربین چه به لحاظ احساسی و چه به لحاظ مالی مرا به اندازه کافی تامین کرده و در این عرصه خواسته و ناخواسته با انسان های خوب زیادی آشنا شدم و با بازیگران بسیاری چه حرفه ای و چه غیرحرفه ای همبازی شدم.آ»

آ«به هرحال، به اعتقاد من، زمانیکه زمان اقامت یک نفر در جایی به پایان برسد، آن شخص باید برای خودش تصمیم بگیرد.آ»

آ«من با چشمانی خشک و سپاس و قدردانی فراوان با این حرفه خداحافظی می کنم.آ»

بنا براین گزارش، آ«اوتولآ» تصمیم دارد تا در دوران بازنشستگی سومین جلد از کتاب خاطراتش را بنویسد.

آ«پیتر اوتولآ» متولد سال ۱۹۳۲ میلادی حدود ۶۰ سال در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت کرد و در این دوران جوایز زیادی چون گلدن گلوب و امی را از آن خود کرد و همچنین در سال ۲۰۰۳ پس از هشت بار نامزدی جوایز اسکار و ناکامی در این رقابت های سرانجام برنده جایزه اسکار افتخاری یک عمر فعالیت حرفه ای شد.

از جمله فیلم های این بازیگر انگلیسی تبار هالیوود می توان به فیلم های آ«گرد ستارهآ»، آ«راتاتوییآ»، آ«تروآ آ»، آ«آخرین امپراتورآ»، آ«خداحافظ آقای چیپسآ»، آ«شیر در زمستانآ»، آ«بکتآ» و آ«لورنس عربستانآ» اشاره کرد.

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

وسواس بیش از حد براد پیت در برنامه ریزی مراسم ازدواج !

برادپیت به یک موجود عجیب و غریب تبدیل شده است.

بنا به گزارشات رسیده این بازیگر مشهور هالیوود که در حال برنامه ریزی برای مراسم عروسی اش با آنجلینا جولی است ، به وسواس دچار شده است .

یک منبع خبری گفت:"براد پیت قصد دارد مراسمی برگزار کند که همیشه در یاد همه باقی بماند ."

" او می توانست بار سنگین برنامه ریزی را به دوش یک برنامه ریز عروسی حرفه ای بیاندازد و همه کارها را به او بسپارد اما او خودش همه کارها را انجام می دهد و بر همه کارها و برنامه ها حتی امور کوچک و جزئی هم نظارت می کند."

"اما آنجی خودش را به زحمت نمی اندازد و در هیچ کدام از این کارها دخالت نمی کند . او به براد گفته است که همه کارها را خودش انجام بدهد و فقط به او بگوید چه زمانی باید در مراسم حاضر شود ."

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

محمدرضا گلزار و رضا صادقی روی پرده سینماها

شورای صنفی نمایش در تازه ترین جلسه خود، برنامه جدید اکران تابستان ۹۱ را اعلام کرد.

اکران دوم تابستان ۹۱ با روی پرده رفتن چهار فیلم آغاز می شود. فیلم هایی که بخش قابل توجهی از اکران آن ها با ماه مبارک رمضان تداخل پیدا می کند.

شورای صنفی نمایش در تازه ترین جلسه چهار فیلم را به عنوان جایگزین فیلم های فعلی روی پرده معرفی کرد. آ«همه چی آرومهآ» به کارگردانی مصطفی منصوریار قرار است از ۲۱ تیرماه یعنی چهارشنبه روی پرده سینماها برود. این فیلم در گروه سینمایی قدس جایگزین فیلم پرحاشیه آ«پس کوچه های شمرونآ» می شود. فیلمی که نتوانست فروش قابل توجهی در گیشه سینماها داشته باشد و بالاخره بعد از ۲۸ روز اکران در ۱۵ سینما باید از روی پرده پایین بیاید. این فیلم تا روز یکشنبه ۱۸ تیر توانست ۱۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در تهران فروش کند و در یک روز باقی مانده امید چندانی برای تغییرات قابل توجه در این آمار ندارد.

اما فیلم آ« راه بهشتآ» به کارگردانی مهدی صباغ زاده نیز قرار است از روز چهارشنبه جایگزین آ«آزمایشگاهآ» حمید امجد شود. اولین تجربه سینمایی امجد بعد از ۳۳ روز نمایش در ۲۰ سینما توانست در تهران ۲۵۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروش کند.

آ«تو، منآ» محمد بانکی نیز با وجود بازیگرانی چون محمدرضا گلزار و الناز شاکردوست می تواند به عنوان یکی از امیدهای اکران دوم تابستان باشد. این فیلم به جای آ«شور شیرینآ» در گروه آزادی روی پرده می رود.

اما چهارمین فیلم که هنوز زمان اکران آن مشخص نیست، آ«بی خداحافظیآ» احمد امینی است. این فیلم با توجه به داستانی که دارد ممکن است در گیشه مورد استقبال مخاطب قرار بگیرد. امینی باید منتظر پایین آمدن کف فروش فیلم آ«خوابم می آدآ» باشد تا بتواند آ«بی خداحافظیآ» را در گروه آفریقا روی پرده ببرد.

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

حامد بهداد و مهتاب کرامتی بار دیگر در برابر هم

حامد بهداد برای ایفای نقش در فیلم سینمایی آ«فرزند چهارمآ» به کارگردانی وحید موسائیان قرارداد بست.

 

این فیلم به تهیه کنندگی محمدحسن نجم محصول بنیاد سینمایی فارابی است و همه صحنه های آن در آفریقا فیلمبرداری می شود. حامد بهداد قرار است در اولین همکاری اش با موسائیان یکی از نقش های اصلی را بازی کند. پیش از این حضور مهتاب کرامتی در آ«فرزند چهارمآ» قطعی شده بود. کرامتی و بهداد پیش از این در فیلم هایی چون آ«حس پنهانآ»، آ«شبانه روزآ» و آ«آدمکشآ» با یکدیگر هم بازی بودند.

 

قرار است طی یکی، دو روز آینده چند بازیگر دیگر نیز به این جمع اضافه شوند تا فهرست عوامل فیلم کامل شود. مهدی هاشمی به احتمال فراوان نقش اصلی مرد فیلم را بازی می کند. در پیش تولید اولیه، هاشمی اولین بازیگری بود که با دست اندرکاران آ«فرزند چهارمآ» قرارداد بست اما با تعویق فیلمبرداری حضور او در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

 

قرار است تعدادی از بازیگران فیلم موسائیان نیز آفریقایی باشند. این فیلم با مضمونی انسانی موضوعی درباره قحطی زدگان آفریقا دارد و تمام صحنه های آن در کنیا فیلمبرداری می شود.

 

چندی قبل روابط ع مومی بنیاد سینمایی فارابی خبر داده بود که فریدون شهبازیان به عنوان آهنگساز در این پروژه حضور دارد. او قرار است با بهره گیری از آهنگسازان آفریقایی موسیقی آ«فرزند چهارمآ» را بسازد. قرار است بزودی گروه اول این پروژه راهی آفریقا شوند. فیلمبرداری آ«فرزند چهارمآ» اوایل تیر ماه در کنیا آغاز می شود.

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    نویسنده : Line7     تاریخ ارسال : : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:,  

 
مطالب گذشته

·

کاریکاتورهای فوق العاده ارسال در : 1391/5/13 17:2

·

تصاویر گرافیکی ارسال در : 1391/5/12 18:8

·

صحنـه هایی نـاب از زیبـایی های غـروب خورشیـد ارسال در : 1391/5/12 18:2

·

ترفند های کامپیوتری ارسال در : 1391/5/12 18:1

·

۱۵ نکتـه‌ تغـذیه ‌ای برای روزه‌ داری در فـصل‌ گـرما ارسال در : 1391/5/12 17:59

·

عکس های منتخب روز چهارم المپیک ارسال در : 1391/5/12 17:56

·

چه میزان ایروبیک برای بدن مفید است؟ ارسال در : 1391/5/12 1:8

·

عینک آفتابی استاندارد استفاده کنید! ارسال در : 1391/5/12 1:7

·

با روش های زیر کمتر عرق کنید! ارسال در : 1391/5/12 1:6

·

3 کار غلط که به موها آسیب می زند ارسال در : 1391/5/12 1:6

·

با داروهای لاغری، لاغر می شویم؟ ارسال در : 1391/5/11 23:52

·

آیـا میـدانستیـد ؟! ارسال در : 1391/5/11 12:43

·

فرشته بیرانوند نخستین راننده زن تریلی ارسال در : 1391/5/11 12:33

·

آنهایی که همسر زیبا می خواهند حتما بخوانند! ارسال در : 1391/5/11 12:33

·

جادوی فتوشاپ ارسال در : 1391/5/11 12:34

·

گزارش تصویری از حال و هوای مسلمانان جهان در ماه رمضان ارسال در : 1391/5/11 12:31

·

کوتاهترین و طولانیترین ازدواجهای هالیوودی ارسال در : 1391/5/11 12:24

·

داستان یکی از مشهورترین عکسهای ضد جنگ ارسال در : 1391/5/11 12:22

·

پیروزی مهدی طلوتی بوکسور تیم ملی ایران در المپیک 2012 لندن ارسال در : 1391/5/11 12:20

·

مسابقه پینگ پنگ ندا شهسواری در المپیک 2012 لندن ارسال در : 1391/5/11 12:20


☻♥☻ \█/\█/ .||. ||. ♀مگسی را کشتم♀ ♀نه به این جرم که حیوان پلیدی است،بد است♀ ♀و نه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است♀ ♀طفل معصوم به دور سر من می چرخید،به خیالش قندم♀ ♀یا که چون اغذیه ی مشهورش تا به این حد گندم♀ ♀ای دو صد نور به قبرش بارد؛مگس خوبی بود♀ ♀من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد♀ ♀مگسی را کشتم♀ ☻♥☻ \█/\█/ .||. ||.



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ___________________________ ___________________ و آدرس povo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب ملودیوس